Nahoru

Marketingový projekt

V dnešní globalizované době hraje vzdělání a spolupráce mezi školami klíčovou roli. Příkladem takové spolupráce je chystaný marketingový projekt, který propojí studenty naší obchodní akademie se studenty z německého Goslaru.

Projekt se uskuteční v listopadu letošního roku mimo jiné za podpory online platformy eTwinning, jež umožňuje školám v Evropě spolupracovat na různých vzdělávacích aktivitách.

eTwinning se ukazuje jako ideální platforma pro sdílení zkušeností, nápadů a inovativních přístupů. Cílem této spolupráce je prohloubit znalosti studentů v oblasti marketingu a podpořit jejich jazykové dovednosti, kreativitu a týmovou spolupráci. Nabyté zkušenosti budou cenné i pro jejich budoucí kariéry.

Tato iniciativa tak představuje skvělou příležitost nejen pro naše studenty, ale i pro učitele. Umožní navázat mezinárodní spolupráci a rozvinout odborné i jazykové kompetence, které jsou v dnešní době nezbytné.

Ing. Jaroslava Vůjtěchová

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.