Nahoru

Vyhlášení 1. kola přijímacího řízení

Vyhlášení 1. kola přijímacího řízení do oborů Obchodní akademie a Ekonomické lyceum pro školní rok 2025/2026.

Vyhlášení 1. kola přijímacího řízení

Portfolio uchazeče

Pokud se uchazeč hlásí do obou oborů, vytvoří POUZE JEDNO portfolio, kde na titulní stránce uvede oba obory a v části motivační dopis sepíše důvody a motivaci ke studiu pro každý obor zvlášť. Portfolio přiloží v elektronické podobě ke každé přihlášce zvlášť. Pokud uchazeč podává přihlášku v papírové podobě, portfolio odevzdává rovněž v papírové podobě.

UPOZORNĚNÍ NA ZMĚNU TERMÍNU ODEVZDÁNÍ PORTFOLIA: PŘIHLÁŠKU LZE ODESLAT I BEZ PŘÍLOHY PORTFOLIA, TO JE ALE NEZBYTNÉ ODEVZDAT V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ NEJPOZDĚJI DO 15. 3. 2025 V DIPSY NEBO NA ADRESU sekretariat@oaslany.cz, v případě neodevzdání portfolia uchazeč nesplní minimální počet bodů za tuto část a bude automaticky nepřijat.


Prezentace ze dnů otevřených dveří

Brožurka s informacemi a odpověďmi na nejčastější otázky rodičů a uchazečů 

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.