Nahoru

Ohodnoť svoji školu jako student, pedagog, rodič nebo absolvent

HODNOCENÍ ŠKOLY poskytuje jedinečné údaje české veřejnosti, budoucím studentům, rodičům i zřizovatelům, které ŠKOLY podle respondentům poskytují špičkové vzdělávání a které školy mají prostor pro zlepšení. Hodnocení je otevřené do 6. 6. 2025.

Projekt HODNOCENÍ ŠKOLY je projektem týmu ABSOLVENTI.cz, se kterým naše škola úzce spolupracuje. V tomto projektu  mohou svoje školy anonymně hodnotit studenti, pedagogové, rodiče studentů i absolventi všech základních, středních, vyšších odborných a vysokých škol v České republice. Projekt je realizován ve spolupráci se zapojenými školami tak, že školy posílají/sdílí odkaz na hodnocení své školy svým respondentům (studentům, pedagogům, rodičům studentů a absolventům) a ti se mohou hodnocení anonymně zúčastnit.

Více o projektu vč. hodnocení: Hodnocení školy – Největší český portál pro hodnocení škol

Uzavření ankety je 6. 6. 2025

Děkujeme, že se zapojíte do anonymního hodnocení.

Mgr. Martin Štorek, ředitel školy

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.