Nahoru

Hamlet v Městských divadlech pražských: Jít, či nejít?

Ještě v říjnu loňského roku jste si v pražských divadlech mohli vybrat, na kterého ze tří Hamletů půjdete, a naše škola si tradičně vybírala výjimečného Hamleta ve Švandově divadle s Patrikem Děrgelem v hlavní roli. Toto představení mělo však v říjnu 2024 derniéru, a tak jsme nyní vybírali mezi Hamletem v Národním divadle a Hamletem v Městských divadlech pražských, kterého jsme nakonec zvolili.

Zdejší Hamlet prošel mnohými aktualizacemi a objevují se v něm i texty z jiných děl s hamletovskou tematikou. Přesto se Hamlet v podání Tomáše Havlínka stále ptá, zda je důstojnější zapřít se a snášet surovost osudu, nebo se raději vzepřít moři trápení a skoncovat to navždy. Nadále zůstává synem, jenž má být nástrojem pomsty, o níž stále pochybuje, a je mužem, který předstírá šílenství, aby nezešílel. A nakonec stejně umírá.

Na toto představení se 27. ledna 2025 vypravilo 27 studentů OA Slaný, aby se seznámili s nejznámější Shakespearovou tragédií.

Mgr. Jana MIcková

46x

Partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.