Newsflash

Dne 23. února 2016 pořádala Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo ve studijním středisku v Praze soutěž „Účetní tým 2016“. Ze 4. B naši školu zastupovaly studentky Tereza Šteňuková, Vendula Henzlová a já – Aneta Lafantová. Doprovod a psychickou podporu zajišťovala paní učitelka Drvotová.

V dopoledních hodinách byla soutěž zahájena zástupci pedagogického sboru SVŠE.
Po skončení povzbudivé řeči se soutěžící vrhli do prvního soutěžního úkolu – případové studie.
Během 60 minut jsme si všichni museli poradit se zaúčtováním jednotlivých případů v účetním deníku. S prací našeho účetního týmu jsem byla naprosto spokojená. Domnívám se, že právě výtečná spolupráce byla důvodem našeho dobrého umístění. Z devíti soutěžních týmů jsme obsadily 4. místo.

Po polední přestávce následovalo 2. kolo, které probíhalo formou
televizní soutěže - Riskuj. Z technických důvodů byly týmy rozděleny do dvou skupin, my jsme si vylosovaly 2. skupinu, ve které soutěžily čtyři týmy. Vybíraly jsme si otázky za různý počet bodů z témat dlouhodobý majetek, zásoby, krátkodobý finanční majetek, náklady a výnosy, časové rozlišení, účetní uzávěrka a závěrka. Za náročnější otázku se dalo sice získat více bodů, ale při chybné odpovědi se body odečítaly. V tomto kole jsme obsadily první místo, z čehož jsme měly velkou radost nejen my, ale i paní učitelka.

A tím jsme postoupily do finále, kterého se zúčastnilo 5 nejlepších týmů. Systém byl stejný, opět se postupovalo formou soutěže Riskuj, tentokrát však s dvojnásobným počtem otázek, a bohužel se nebral ohled na body získané v předchozích kolech, všechny týmy začínaly od nuly. Rivalita byla obrovská a nám tentokrát štěstí ve výběru otázek moc nepřálo. I přes velkou konkurenci jsme se umístily na hezkém 4. místě.Cenu jsme sice nevyhrály, ale odnesly jsme si cenné zážitky do života.

  Aneta Lafantová

Projekty-EU

  ESF  EU  MSMT  OPvzdelavani


Projekty EU                                


Realizované projekty

  • ITC ve výuce a marketing
    • Marketing jako samostatný předmět
    • Zvýšení kvality a modernizace vzdělání
    • Použití ICT ve výuce
  • Rozvoj podnikatelských dovedností
    • Rozšíření výuky ekonomie
    • Využití intranetové platformy
    • Zaměření na praxi
Predavani-certifikatu

Předávání certifikátů:

 

 

 

 

 

 

 

Modernizace školních kurikulárních dokumentů obchodních akademií